Faculteit der Letteren

 

Recente bijdragen

  • Soer, J.A.M. (2018-10-09)
    Master Communicatie- en informatiewetenschappen
    Steeds meer wordt het effect van emoticons onderzocht in de marketingcommunicatie, omdat de inzet hiervan tot positieve effecten blijkt te leiden bij stakeholders. De inzet van emoticons zou mogelijk het positieve effect ...
  • Closed Access
    Zuiderent, M. (2018-08-02)
    Bachelor Algemene Cultuurwetenschappen
    Verschillende theorieën over het eurocentrisme lenen zich om te onderzoeken of in de serie een niet-Westers perspectief in Sense8 wordt ingenomen. Het eurocentrisme is een cultureel en ideologisch fenomeen, dat verder ...
  • Cruijs, S.A. van de (2018-06-15)
    Master Communicatie- en informatiewetenschappen
    Dit onderzoek beoogde te achterhalen welke effecten optreden door talige en visuele metaforen in communicatie-uitingen over digitale privacy. Er werd verwacht dat talige/ visuele metaforen een positief effect zouden hebben ...
  • Rensen, N. (2018-07-12)
    Master Communicatie- en informatiewetenschappen
    Onderhavig onderzoek toetst de invloed van twee verschillende soorten strategieën (bolstering en reducing offensiveness) en de daarin gebruikte emotie (boos en spijt) op de reputatie en geloofwaardigheid van een organisatie. ...
  • Ven, V. van de (2018-08-31)
    Bachelor Kunstgeschiedenis
    Deze scriptie neemt het vervalsingsschandaal rondom de Franse-Italiaanse kunstverzamelaar Ruffini onder de loep. Er worden vier kunstwerken van vier verschillende kunstenaars besproken waarbij ieder werk in het oeuvre van ...