Duurzame publieke dienstverlening in de 21e eeuw

Keywords

No Thumbnail Available

Issue Date

2021-03-26

Language

nl

Document type

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Title

ISSN

Volume

Issue

Startpage

Endpage

DOI

Abstract

Dit kwalitatieve onderzoek gaat in op de wijze waarop de toekomstbestendigheid (duurzaamheid) van de dienstverlening van het Stafbureau verder kan worden verbeterd, zodat het Stafbureau klaar is voor (toekomstige) advisering en ondersteuning aan de scholen en het cvb. In dit onderzoek is in de eerste plaats antwoord gegeven op de vraag wat de kenmerken van duurzame publieke dienstverlening zijn. Vervolgens zijn aan de hand van deze kenmerken de percepties van de medewerkers van het Stafbureau en de scholen over de duurzaamheid van de dienstverlening van het Stafbureau vergeleken. Uit de vergelijking van percepties (Gap-analyse) zijn verbeterpunten geconstateerd. Door de implementatie van het verbeterplan zal het Stafbureau naar verwachting in juli 2022 volledig getransformeerd zijn tot een duurzame dienstverlener: klaar om nu en in de toekomst de scholen en het cvb te adviseren en ondersteunen.

Description

Citation

Supervisor

Faculty

Faculteit der Managementwetenschappen