Duurzame publieke dienstverlening in de 21e eeuw

Keywords
No Thumbnail Available
Issue Date
2021-03-26
Language
nl
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Dit kwalitatieve onderzoek gaat in op de wijze waarop de toekomstbestendigheid (duurzaamheid) van de dienstverlening van het Stafbureau verder kan worden verbeterd, zodat het Stafbureau klaar is voor (toekomstige) advisering en ondersteuning aan de scholen en het cvb. In dit onderzoek is in de eerste plaats antwoord gegeven op de vraag wat de kenmerken van duurzame publieke dienstverlening zijn. Vervolgens zijn aan de hand van deze kenmerken de percepties van de medewerkers van het Stafbureau en de scholen over de duurzaamheid van de dienstverlening van het Stafbureau vergeleken. Uit de vergelijking van percepties (Gap-analyse) zijn verbeterpunten geconstateerd. Door de implementatie van het verbeterplan zal het Stafbureau naar verwachting in juli 2022 volledig getransformeerd zijn tot een duurzame dienstverlener: klaar om nu en in de toekomst de scholen en het cvb te adviseren en ondersteunen.
Description
Citation
Supervisor
Faculty
Faculteit der Managementwetenschappen